پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

انهدام ۴ بولدوزر و یک تانک مرکاوای ارتش اسرائیل| شهادت ۲ مبارز فلسطینی

  • کد خبر: ۲۰۲۵۸۹
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
انهدام ۴ بولدوزر و یک تانک مرکاوای ارتش اسرائیل| شهادت ۲ مبارز فلسطینی
مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) به انهدام جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۴ بولدوزر و یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال خان‌یونس هدف قرار داده است.

همچنین مبارزان قسام موفق شدند یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار بدهند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور کتیبه در خان‌یونس با یک گروه ۱۰ نفره پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی و یک سگ شناسایی به شدت درگیر شده و ضمن هدف‌قراردادن آنان با تسلیحات مناسب، این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

گردان‌های قدس بیان کرد که در این درگیری‌ها ۲ تن از مبارزان این گردان‌ها نیز به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «Sky Racing» به شماره ۵۲۳ از سوی مبارزان گردان‌های قدس در آسمان شهر غزه سرنگون شد.

گردان‌های قدس اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با بمب هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

در محور‌های پیشروی شهر غزه نیز مبارزان گردان‌های قدس با سلاح تیربار با نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

همچنین «ناحال عوز» از سوی گردان‌های قدس با موشک‌های «۱۰۷» و خمپاره هدف قرار داده شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->